El segon dia , vam escoltar les explicacions de la professora a partir d’un Power Point . Mitjançant aquest Power Point van anar sorgint temes interessants com per exemple els dibuixos de doble interpretació . És curiós el treball òptic quan es mira un quadre i la figura que es veu . Per exemple si veus una forma tendeixes a ser d’una manera i si veus l’altra forma doncs tendeixes a ser de l’altra manera .

Penso que les característiques de la persona es reflecteixen en qualsevol acte o manifestació d’aquesta .Tant en el dibuix o escriptura , en la forma de parlar , en l’aspecte físic etc . El dibuix i la cal•ligrafia ens dóna una feina molt útil per conèixer com és la persona .
També vam analitzar a partir del Power Point alguns dibuixos de nens . Van sortir algunes conclusions que voldria esmentar : el nen va aprenent a través de l’experiència . El nen explora el seu propi cos per traçar els gargots . El nen escriu o dibuixa per integrar-se a la societat . Respecte a la última conclusió , voldria dir que un dels pocs records que té la meva companya de la seva infantesa va ser aprendre a descodificar els dibuixos de la cal•ligrafia . Ella veia com ja podia anar pel carrer i comprendre el que sempre havia vist dibuixat als rètols . Era un apropament a la societat . S’estava integrant i per a ella , va ser molt emocionant .
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada